תפריט נגישות

תיקון צנרת ללא הרס

אחד הדברים המלחיצים כשנראה שיש בעיה בביוב, הוא הנזק שאתה צופה לבית בעקבות התיקון. מרצפות שיצאו ממקומן, החלפת צינורות שלמים, הרס בגינה ובתוך הבית, לכלוך, בלאגן...

 

אנחנו שמחים לבשר לך שלא עוד! לא אצלנו! בחברת 'גדולי האינסטלציה' אנחנו עובדים עם כלים שנמצאים בחזית הקדמה הטכנולוגית. אלו כלים יקרים ומשוכללים שמאפשרים לנו להעניק לך את השירות הטוב ביותר – נקי, מהיר, יעיל, ממוקד. לא מרימים מרצפות, לא מחליפים צינורות. מזהים את התקלה במדויק. מתקנים רק את מה שצריך. נותנים לך שקט בגזרת הצנרת לשנים ארוכות.

איך אנחנו עושים את זה? הכלים שברשותנו מאפשרים לנו לצלם את הצנרת ולאבחן את מקור הבעיה במדויק, ואז לטפל בה באמצעות כלים משוכללים שנכנסים לעומקו של הצינור, ללא מגבלה של קוטר ועומק. השיטה הזו משמשת אותנו גם לתיקון מרזבים ללא החלפה של הצינורות.

בעת התיקון אנחנו משתמשים בחומרים מאוד חזקים (עשויים סיבי זכוכית וקרבון) שבזכותם הצינור המחודש נשמר חזק ואיתן לשנים ארוכות.

שיטות תיקון עיקריות שבסיסן עבודה ללא הרס הקיים:

הטלייה (מלשון טלאי) – שיטה שבאמצעותה אנו מטפלים בשברים ובסדקים של הצינור, מבלי להרים מרצפות ומבלי להוציא את הצינור החוצה. בשיטה מתקדמת זו אנו מחדירים לתוך הצינור בלון שעטוף בסיבי זכוכית ובחומרי הדבקה מאוד חזקים (קרבון וכדומה). אנחנו מכוונים את הבלון לנקודה הספציפית שאותה יש לתקן ואז מנפחים אותו עד שהחומרים נצמדים לדפנות הצינור ומייצרים טלאי (או פאץ' בשפת אנשי המקצוע) בתוך הצינור. לאחר מכן מוציאים את הבלון החוצה והחומרים נשארים במקומם ומהווים השלמה מוחלטת לצינור, אשר תחזיק מעמד שנים ארוכות.

שרוול – שיטה ותיקה, אשר הולכת ומשתכללת עם הזמן בזכות הטכנולוגיה המתפתחת. בשיטה זו אנו מייצרים שרוול שעשוי מחומרים מאוד עמידים וחזקים ומכניסים אותו לתוך הצנרת. השרוול מבטיח הגנה מאוד עוצמתית על הצינור, עמידות מפני חדירת שורשים ועמידות של הצינור כולו לאורך שנים ארוכות. לשם התקנת שרוול בצנרת, אנחנו מתכננים את מבנה השרוול (בהתאם למבנה הצנרת), מוודאים מה מצב הצנרת הקיימת באמצעות המצלמה שברשותנו, מנקים את הצינור ושוטפים מתוכו חומרים שמפריעים לזרימת המים בתוך הצינור ורק לאחר מכן מתקינים אותו ומשביחים את הצנרת שלך לשנים ארוכות. 

 

ריסוק בטון וברזל – טכנולוגיה חדשנית ומשוכללת המאפשרת לנו להכניס סוג של זרוע רובוטית לתוך הצנרת – בכל עומק ובכל קוטר. הזרוע מפרקת את שאריות הבטון, הברזל ופסולת הבניין שהצטברו בצנרת והופכת את כל אלו לחול שנשטף החוצה עם זרם המים בטבעיות. להרחבה על טכנולוגיה זו ועל טיפול בבטון וברזל שחוסמים את הצנרת, קראו כאן.

תיקון ללא הרס הוא אחד הערכים החשובים לנו

'גדולי האינסטלציה' הציבה לעצמה יעד לפעול אצל לקוחותינו ביעילות, בניקיון ובמינימום הרס הקיים. לשם כך אנחנו מעסיקים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ולשם כך רכשנו את המיכון המתקדם ביותר בתחומנו. כל אלו, מאפשרים לנו לבצע אצלך עבודות, גם מורכבות ביותר, תוך שמירה על הקיים ומבלי שתרגיש ש'האדמה רעדה' תחתיך.

בנוסף, אנחנו מעניקים לך תעודת אחריות על התיקונים שאנחנו מבצעים.

 

 
הצינור- לפני   הצינור- אחרי