תפריט נגישות

שיפוץ והחלפת בריכות ביוב

לבריכת הביוב חשיבות רבה במערכת הניקוז שלך – אליה מגיעים צינורות הביוב וממנה יוצאים צינורות אל נקודת הניקוז הבאה. שמירה על בריכת הביוב במצב תקין ושיפוץ שלה אחת לכמה שנים יסייעו לך ביצירת שקט בגזרת הצנרת, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. 

 את השקט הזה אנחנו יודעים לייצר באמצעות הידע והמומחיות שלנו, לצד הכלים הטכנולוגיים המשמשים אותנו.

בריכות הביוב עשויות ברוב המקרים מבטון, ומצבן מושפע ממצב הקרקע וממערכת הצינורות כולה – תזוזות אדמה בסביבת הבריכה, שורשים החודרים את דפנותיה, המשקל הרב של המים שזורמים אליהן ודרכן וגורמים נוספים. כל אלו משפיעים על מצבה של הבריכה לאורך השנים וגורמים לבלאי ולשחיקה שלה וכן לשקיעתה.

ברבים מהמקרים ניתן לבצע פעולות תחזוקה אשר יחדשו את בריכת הביוב ויעניקו לה עוד כמה וכמה שנים טובות של תפקוד איכותי. במקרים אלו, אנו נבצע תיקון של דפנות שבורות או סדוקות, שטיפה וניקוי של הבריכה ונסיים בחיטוי שלה ובסוג של הדברה שמטרתם יצירת שכבת הגנה למניעת חדירת שורשים ולהפחתת היווצרות של גזים רעילים בסביבתה. הגזים הנפלטים אל תוך בריכות הביוב הם מאוד רעילים וחשוב שמי שעובד בטיפול בבריכות יהיה אך ורק מומחה לדבר, ובעל הכלים הדרושים.

שמירה על בריכות הביוב לאורך שנים

לאחר חידוש הבריכה, ננחה אותך כיצד לתחזק אותה ולשמור על תפקודה הטוב לאורך שנים. שמירה על בריכת ביוב מחודשת מבוצע באמצעות שמירה על ניקיון הצינורות המובילים אל הבריכה וטיפול מהיר וממוקד בסתימות. סתימות בביוב שאינן מטופלות מיד, גורמות לעומס רב על הצנרת ועל יתר בריכות הביוב ובכך גורמות באופן ישיר לבלאי מוגבר של הבריכות ולשקיעתן. כדי למנוע זאת, צריך לטפל בסתימות מיד עם הופעת הסימנים הראשונים המלמדים על סתימה (עליית מים וביוב באמבטיה, הופעת ריחות של עובש, הופעת רטיבות וכדומה). כמו כן, מומלץ מאוד לבצע בדיקה של הצנרת אחת לשנתיים באמצעות המצלמה המשוכללת שלנו, המאפשרת לאבחן את מצב הצנרת כולה בכל נקודה ונקודה. אבחון זה יאפשר לאתר את הסתימות מבעוד מועד ולטפל בהן בזמן, וכך להבטיח שבריכות הביוב שלך יאריכו ימים.

החלפת בריכת ביוב

במקרים חריגים, בהם בריכת הביוב כבר מאוד ישנה ובמצב מאוד לא טוב, נחליף אותה בבריכה חדשה, בהתאמה מלאה לצרכים ולמורכבויות של המקום. במסגרת ההתאמה נקבל החלטה על גודל הבריכה המתאים והחומר ממנו תהיה עשויה. נוציא את הבריכה הקיימת ונתקין חדשה באופן שישמור על פעילות תקינה וחיבור טוב לכל הצינורות הקשורים לבריכה. התקנת בריכת הביוב החדשה חייבת להתבצע תוך יצירת קיבוע ואחיזה איכותית לקרקע, על מנת למנוע ככל הניתן תזוזות של הבריכה ותגובות שלה לתזוזת אדמה. אנו, כאנשי מקצוע מומחים לדבר, ובעלי כל הטכנולוגיות המתקדמות הדרושות, נבצע זאת עבורך באופן הטוב ביותר, ביעילות, במקצועיות, בניקיון ובמחיר אטרקטיבי. נבטיח עבורך שקט בגזרת הצנרת לשנים ארוכות, ונעניק לך גם תעודת אחריות.

כמובן גם במקרה של החלפת בריכת הביוב בחדשה, חשוב מאוד לשמור עליה ועל הצנרת המובילה אליה, על מנת לשמור על תפקוד הבריכה תקין ויעיל לאורך שנים ארוכות. גם כאן, נדרשת הקפדה על טיפול בסתימות בזמן, ניקיון הצנרת אחת לתקופה ואבחון מצבה על מנת לאתר בעיות מבעוד מועד.