תפריט נגישות

עבודות צנרת בגובה (סנפלינג)

יש נזילה בצנרת הנמצאת לאורכו של בניין גבוה? אין בעיה! 'גדולי האינסטלציה' עם סנפלינג נחלצים לעזרה. בעזרת הסנפלינג, באפשרותנו לאתר תקלות, נזילות, פיצוץ צינור וכדומה ולתקן - גם אם התקלה בגובה רב.

במקרה הצורך, אנחנו מחליפים את צינורות הביוב, צינורות מים בגודל 2 צול, חצי צול ו־3/4 צול, ואף קווי מים שהתיישנו - הכול באוויר באמצעות סנפלינג.  

עבודות צנרת בגובה – כל אחד יכול?

מובן שלא כל אחד רשאי לעסוק בעבודות צנרת בגובה, גם לא כל אינטלטור מוסמך. עבודות אינסטלציה בגובה יכול לבצע אך ורק אינסטלטור בעל רישיון ספציפי לעסוק בסנפלינג. ביצוע עבודות צנרת בגובה הוא עניין מורכב ומסוכן המיועד למקצוענים מיומנים ומומחים בלבד. ב'גדולי האינסטלציה' אנחנו מעסיקים אנשי מקצוע מהטובים בארץ, חלקם בעלי רישיון לעבוד בסנפלינג.

שים לב, ישנם אינסטלטורים רבים וישנן חברות רבות העוסקות במתן שירותים בגובה, אבל לא תמצא הרבה חברות אינסטלציה שמעניקות בעצמן שירותים מקצועיים בגובה. אם התקלה שאתה צריך לתקן נמצאת בגובה – רצוי שתקרא לאיש מקצוע מהשורה הראשונה, שרשאי לעבוד גם בגובה. אנחנו נשמח לבצע את התיקון עבורך על הצד הטוב ביותר, ביעילות, במקצועיות ובמחיר הוגן.

אילו תיקוני צנרת בגובה אנחנו יכולים לבצע עבורך?

כאמור, בעזרת הסנפלינג אנחנו יכולים להחליף קווי מים ולתקן צינורות מסוגים שונים. בעזרת הסנפלינג אנחנו מטפלים בבעיות נוספות, בהן תיקון והחלפה של מרזבים ישנים, איטום קירות חיצוניים הסובלים מנזילות מים בטיח, בפסיפס, בצבע ובאריחים ועוד. בכל המקרים האלו נחלץ הסנפלינג לעזרתנו ומאפשר לנו לתת לכם שירות לא רק בכל זמן, כי אם גם בכל מקום! 

אנחנו ידועים ביכולתנו לתת את השירות הטוב ביותר מתחת לאדמה, ועושים זאת גם גבוה גבוה מעליה. היכן שהצנרת שלך נמצאת – שם גם אנחנו נמצאים. אם יש תקלה, אתה מוזמן לפנות אלינו 24 שעות ביממה, ביום חול, בשבת, בחג ובמועד.

על התיקון אנחנו מעניקים לך 3 שנות אחריות.