תפריט נגישות

משאבות לחץ- מים וביוב

כמומחים לנושאי האינסטלציה, אנחנו מספקים את כל סוגי המשאבות למים ולביוב, תוך התאמה מלאה לצרכי הלקוח. המענה שלנו בנושא כולל התאמת המשאבה הנכונה לצורך, אספקה של המשאבה, בניית בור הביוב במידת הצורך, התקנה והרכבה, טיפול ותיקון למגוון המשאבות הקיימות בשוק.

באילו מצבים יש צורך במשאבות מים?

בבניינים שבהם הצנרת ישנה ולחץ המים בחלק מקומות הבניין אינו מספק, יש צורך במשאבת מים שתסייע בהגברת לחץ המים ותאפשר שימוש תקין במים בכל קומות הבניין. במקרים מהסוג הזה, אנחנו מגיעים, מאבחנים את מצב הצנרת בבניין, בודקים מה מצב זרימת המים הקיים לעומת המצב הרצוי, ובהתאם לתנאים מספקים את המשאבה המתאימה ומתקינים אותה. כלקוחותינו, תמיד תקבלו את השירות המדויק ביותר, את המשאבה הרלוונטית ביותר ובמחיר אטרקטיבי.

באילו מצבים יש צורך במשאבת ביוב?

במקרים בהם הביוב נמצא מתחת לאדמה – במקלטים, במרתפים וכדומה – בכל מקרה שבו צריך להעלות את זרימת הביוב אל פני האדמה. בונה בית עם יחידות מסוג זה? פנה אלינו! בחירה של משאבה מתאימה והתקנתה מאוד מאוד חשובות על מנת למנוע מקרים לא נעימים של הצפות ביוב. גם במקרים אלו, חשובה מאוד התאמה נכונה של משאבה לצרכים והתקנה איכותית.

ומה עושים אם בכל זאת יש הצפה של ביוב?

במקרים של הצפת ביוב ביחידות תת קרקעיות כמו מקלטים, מרתפים וגם פיר מעלית אנחנו מגיעים עם ציוד מתקדם ומבצעים שאיבה מהירה שתחסוך מכם חלק ניכר מאי הנעימות. במצבים אלו ניתן לקרוא לנו בכל יום ובכל שעה ואנו נהיה לרשותכם.

קבלנים? משפצים? יש לנו מבצעים מיוחדים עבורכם על משאבות מים וביוב! מוזמנים לפנות אלינו לפרטים.