תפריט נגישות

החלפת צנרת ביוב

חברת 'גדולי האינסטלציה' נמצאת בקדמת הטכנולוגיה בתחומה, ועובדת עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. בזכות אלו, אנחנו מצליחים לשמור על אחוז גבוה מאוד של מקרים בהם אנחנו מתקנים את צנרת הביוב ולא מחליפים אותם – גם במקרים קשים ומסובכים – ומצליחים לחדש את הצנרת כך שהיא תהיה ממש 'כחדשה' ותמלא את תפקידה נאמנה שנים רבות.

ישנם מקרים שבהם לא תהיה ברירה אלא לבצע החלפת צנרת ביוב. התחייבותנו אליך היא שנמליץ לך על כך אך ורק אם לא תהיה דרך אחרת לטפל במצב.

באילו מקרים נמליץ לך להחליף את צנרת הביוב?

מגוון הבעיות והתקלות שעלולים להביא בסופו של דבר להחלפת צנרת ביוב הוא רחב, אך המכנה המשותף לכולם הוא שתיקון נקודתי לא יעזור לצנרת לשמור על תקינותה לאורך זמן. מצב זה אופייני למערכות צנרת ביוב ישנות מאוד, מערכות צנרת ביוב שמעליהן מתקיימים שיפוצים נרחבים, בנייה וכדומה, מערכות ביוב שידעו הרבה תקלות, בעיות ותיקונים לאורך שנים וכדומה.

את אבחון מצב הצנרת אנחנו מבצעים באמצעות צילום מתקדם שמאפשר לנו לראות את כל חלקי הצנרת מבפנים. במסגרת הבדיקות שאנחנו עושים אנחנו למדים את כל מה שעלינו לקחת בחשבון לטובת תכנון איכותי של מערכת קווי ביוב חדשה עבורך.

אילו נושאים אנו בודקים ולוקחים בחשבון בעת החלפת צנרת ביוב?

החלפת צנרת ביוב היא אינה עניין של מה בכך, ואנחנו רוצים להבטיח שכאשר אתה עושה זאת – אתה נהנה משקט של שנים ארוכות בגזרת הצנרת. אנחנו רואים זאת מתפקידנו להבטיח שקווי הביוב החדשים שלך יהלמו את הצרכים שלך באופן מלא, במינימום תקלות לאורך שנים ארוכות.

איך אנחנו עושים את זה? בבואנו לבצע החלפת צנרת ביוב אנחנו מבצעים בדיקה מאוד יסודית של השטח ושל הצרכים הנוכחיים והעתידיים של המקום. בתום הבדיקה אנחנו מתכננים במקצועיות את השיפועים המדויקים והנכונים ביותר לכל מערכת צנרת הביוב, מתכננים מה יהיה קוטר הצנרת בכל נקודה – בהתאם לשימוש המתוכנן ולתנאי השטח ודואגים לבחור בריכות ביוב וצינורות באיכות הגבוהה ביותר, מהחומרים המתאימים למקום. אנחנו מתקינים אך ורק בריכות ביוב וצנרת בעלי תו תקן.

אנחנו מחליפים צנרת ביוב באופן מקצועי, מתקדם ואמין

על אף שהחלפת צנרת הביוב משמעה הליך מורכב, אנחנו דואגים לעבוד באופן נקי ולהחזיר את המצב לקדמותו בתום העבודה. על פני הקרקע, לא תרגיש את השיני שהתחולל 'מתחת לאדמה'. העבודות מתבצעות ביעילות המרבית, עם אנשי המקצוע הטובים ביותר ותוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות בתחום. הצנרת החדשה שתורכב היא מהחומרים החזקים והאיכותיים ביותר, על מנת להבטיח שלא תהיה חדירה של שורשים ומזיקים אחרים, ועל מנת לוודא שהצנרת תהיה עמידה ואיתנה בפני מפגעים החודרים אליה. החיבורים והשיפועים יהיו איכותיים ויבטיחו זרימה טובה שתסייע בשימור מצב הצנרת לאורך זמן.

אנחנו מחויבים לבצע את העבודה ביעילות, ברמה המקצועית הגבוהה ביותר ובמחיר הוגן. בתום העבודה אנחנו מעניקים 3 שנות אחריות על החלפת צנרת הביוב.